بامداد یزد – معاون تعهدات بیمهای سازمان تامین اجتماعی استان یزد هم با بیان اینکه بخش زیادی از خدمات این سازمان در قالب خدمات الکترونیک به بیمهشدگان ارائه میشود گفت: تاکنون زمینه ارائه ۵۶ خدمت سازمان به صورت غیرحضوری به افراد زیرپوشش از طریق اپلیکیشن «تأمین من» فراهم شده که تسهیل ارائه خدمات و افزایش دسترسی به خدمات سازمان را برای شهروندان ایجاد کرده است.
“حسین ثقفی” روز شنبه در نشست خبری افزود: مهمترین خدمات قابل ارائه در این سامانه شامل مشاهده و اعتراض به سوابق بیمهپردازی، مشاهده سوابق تلفیقی، درخواست انواع کمک هزینههای کوتاه مدت و هدیه ازدواج، انعقاد قرارداد بیمه دانشجویان، مشاهده نسخههای پزشکی و خدمات درمانی، نمایش احکام و فیش حقوقی مستمریبگیران و انواع خدمات مرتبط با کارفرمایان است.
وی با اشاره به پوشش بیمهای ۲۸ هزار و ۱۸۷ کارفرمای حقیقی و حقوقی در استان اظهار کرد: در بخش مستمری بگیران نیز تامین اجتماعی از بیستم تا پایان هر ماه به ترتیب حروف الفبا موظف به پرداخت مستمری هست.
More Stories
رونمایی از ویژند شبکه مراکز خرید یکپارچه شهرداری یزد با هدف تنظیمگری بازار
راهاندازی استخر شنا شادروان دکتر کریمی در زارچ
وارد مدار شدن فاز سوم از نیروگاه خورشیدی رشد صنعت در ابرکوه