بامداد یزد – معاون تعهدات بیمهای سازمان تامین اجتماعی استان یزد هم با بیان اینکه بخش زیادی از خدمات این سازمان در قالب خدمات الکترونیک به بیمهشدگان ارائه میشود گفت: تاکنون زمینه ارائه ۵۶ خدمت سازمان به صورت غیرحضوری به افراد زیرپوشش از طریق اپلیکیشن «تأمین من» فراهم شده که تسهیل ارائه خدمات و افزایش دسترسی به خدمات سازمان را برای شهروندان ایجاد کرده است.
“حسین ثقفی” روز شنبه در نشست خبری افزود: مهمترین خدمات قابل ارائه در این سامانه شامل مشاهده و اعتراض به سوابق بیمهپردازی، مشاهده سوابق تلفیقی، درخواست انواع کمک هزینههای کوتاه مدت و هدیه ازدواج، انعقاد قرارداد بیمه دانشجویان، مشاهده نسخههای پزشکی و خدمات درمانی، نمایش احکام و فیش حقوقی مستمریبگیران و انواع خدمات مرتبط با کارفرمایان است.
وی با اشاره به پوشش بیمهای ۲۸ هزار و ۱۸۷ کارفرمای حقیقی و حقوقی در استان اظهار کرد: در بخش مستمری بگیران نیز تامین اجتماعی از بیستم تا پایان هر ماه به ترتیب حروف الفبا موظف به پرداخت مستمری هست.
More Stories
شناسایی ۳۰ مرکز رمز ارز غیر مجاز در یزد
سخنگوی دولت در بازدید از توانیر:مردم در ۱۲ روز جنگ رژیم صهیونیستی علیه ایران دلگرم به پایداری خدمات آب و برق بودند
موانع پیش روی نیروگاههای تولید پراکنده رفع میشود