یزد،مدیرمرکز ارتباط با مشتریان شرکت آبفا استان از ثبت بیش از 260 هزار تماس دریافتی در سال گذشته خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد، مهدی دهقان مدیر مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آبفای استان گفت: کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آبفا در سال 1401، در مجموع به 190 هزار تماس دریافتی از سوی شهروندان در نقاط مختلف استان پاسخ دادند.
وی با اشاره به این اینکه تماس های دریافتی در شش حوزه مختلف است، افزود: تماس هادر خصوص پاسخگویی و راهنمایی، قطعی آب، افت فشار آب، پیگیری شکایات، حوادث فاضلاب و حوادث آب استان یزد در این مرکز به ثبت رسیده است.
دهقان در ادامه با اشاره به تماس های ورودی با این مرکز اظهار داشت:در حدود260 هزار تماس ورودی به این مرکز بوده که از این تعداد87 هزار مربوط به تماس های خویش خدمت به منظور پرداخت و اعلام رقم کنتور می باشد.
وی افزود: بیشترین تماس از شهرستان یزد و کمترین تماس از بخش ندوشن درسال گذشته توسط این مرکز به ثبت رسیده است
More Stories
یزد در مسیر جوانی جمعیت/ تأکید استاندار بر اقدام عملی و هماهنگی بین دستگاهها
اجرای ۶۰ مرمتی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان در یزد
شتاب در توسعه ارتباطات یزد با اجرای صدها طرح مخابراتی و هدفگذاری برای گسترش 5G و فیبر نوری