خرداد 5, 1404

بامداد یزد

سایت خبری بامداد یزد

ارتباط با رسانه؛ لازمه تقویت جایگاه هیات‌های ورزشی در یزد

Spread the love

بامداد یزد _ مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با تاکید بر نقش رسانه در ارتقای ورزش، از مسئولان روابط عمومی هیات‌های ورزشی خواست ارتباط خود با رسانه‌ها به‌ویژه خبرگزاری‌ها را تقویت کرده و با بهره‌گیری از ابزارهای نوین اطلاع‌رسانی، ظرفیت‌های ورزشی استان را بهتر معرفی کنند.

سیداحمد هاشمی  در نشست مشترک مسئولان روابط عمومی هیات‌ها و ادارات ورزش و جوانان با خبرنگاران استان، ضمن تبریک هفته روابط عمومی و ارتباطات، اظهار کرد: گسترش تعامل با رسانه‌های گروهی علاوه بر اطلاع‌رسانی مؤثر، در جهت فرهنگ‌سازی، توسعه ورزش، و تقویت جایگاه هیات‌ها نقش‌آفرین است.

وی افزود: روابط عمومی پویا می‌تواند نقش مهمی در امیدآفرینی، معرفی دستاوردها، جلب مشارکت بخش خصوصی، تأمین سلامت شهروندان و افزایش انگیزه در میان ورزشکاران ایفا کند.

هاشمی با اشاره به تحولات رسانه‌ای به‌ویژه رشد فناوری و هوش مصنوعی، خواستار به‌روزرسانی عملکرد روابط عمومی‌ها شد و گفت: هیات‌های ورزشی باید با بهره‌گیری از نوآوری و ابزارهای روز، حضور مؤثرتری در فضای رسانه‌ای داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان، همچنین بر برگزاری دوره‌های آموزشی، استفاده از تجربیات پیشکسوتان، و برنامه‌ریزی برای جشنواره فرهنگی و ورزشی ویژه روابط عمومی‌ها در سال جاری تأکید کرد.

در ادامه این نشست، سجاد کلمبو مدیر روابط عمومی استانداری یزد نیز با اشاره به راه‌اندازی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های ورزشی استان، این شورا را بستری مؤثر برای انسجام رسانه‌ای و تقویت همکاری‌های خبری عنوان کرد.

گفتنی است در این برنامه، مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، جمعی از خبرنگاران، و نمایندگان روابط عمومی هیات‌ها نیز به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادهایی در زمینه برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی، ارتباط با رسانه‌ها و تقویت فعالیت‌های فرهنگی پرداختند.

استان یزد دارای ۵۵ هیات ورزشی و بیش از ۸۰ هزار ورزشکار بیمه‌شده است.