بامداد يزد_جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد در اولین روز سال جدید، در واحدهای نقلیه سبک، روابط عمومی، حراست، سامانه ۱۲۲ و CRM و همچنین مهمانسراهای محل اسکان میهمانان نوروزی این شرکت حضور یافت و ضمن تبریک سال نو بر اهتمام پرسنل در سال جدید در راستای تحقق اهداف و برنامه های مدیریتی وی با اولویت رضایت شهروندان تاکید نمود.
او ضمن تبریک سال 1403 به خانواده بزرگ شرکت آبفای استان، از تلاش کلیه همکاران در تحقق اهداف شرکت در سال ۱۴۰۲ تشکر کرد و گفت: گرمای بیش از حد و تداوم خشکسالی اقدامات ویژه ای برای گذر از تنش آبی تابستان ۱۴۰۲ را می طلبید، همکاری نیروهای بهره برداری ستاد و امورهای تابعه و هم چنین همراهی بخش های پشتیبانی و برنامه ریزی و…نشان داد که در شرکت آب و فاضلاب استان می توان با همراهی و همکاری بخش های گوناگون به خوبی بحران ها را مدیریت نمود.
علمدار در بازدید از مرکز CRM تعامل واحد امداد و حوادث با مرکز ارتباط با مشتریان آب و فاضلاب استان را برای تسریع در ارائه خدمات به مشترکین مهم شمرد و گفت: چرخه خدمات رسانی به مردم در حوزه اتفاقات، تامین تجهیزات، دریافت اطلاعات و آماده سازی اکیپ ها باعث تسریع در رفع اتفاقات در سطح شهر می شود.
او ثبت و پاسخگویی به بیش از 312 هزار تماس تلفنی از سوی مرکز ارتباط با مشتریان آب و فاضلاب استان یزد در سال 1402 شایسته قدردانی دانست و گفت: اقدامات خوبی تاکنون در شرکت آبفای استان انجام شده است و در تلاشیم برای توسعه خدمات و افزایش رضایتمندی مشترکین گام های بهتری برداریم.
More Stories
باتوجه به صنعتی بودن استان یزد، ثبت سفارش و تخصیص ارز تسهیل شود
حاشيه سود كچاد در ميان بالاترين هاي فولادي
نخستین همایش قرارگاههای محلات اسلامی یزد برگزار شد