بامداد يزد_رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد در ادامه بازدیدهای میدانی خود از شرکتهای حمل و نقل درونشهری، با حضور در فرودگاه بینالمللی شهید صدوقی یزد، از نحوه خدماترسانی تاکسیهای مستقر در این پایانه بازدید کرد و بر لزوم تقویت انگیزه، ارتقای کیفیت خدمات و حمایت از رانندگان بهعنوان سفیران فرهنگی شهر تأکید نمود
به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد:
«حمید دهقان» رییس این سازمان، در ادامه بازدیدهای سرزده از شرکتها و مؤسسات حمل و نقل درونشهری، به همراه معاونان خود از نحوه خدماترسانی تاکسیهای فرودگاه شهید صدوقی یزد بازدید کرد.
دهقان در این بازدید، هدف از چنین برنامههایی را «سرکشی و حضور در بین همکاران برای تقدیر و تشکر از زحمات آنان» عنوان کرد و گفت: این اقدام را وظیفه اخلاقی خود میدانم.
وی افزود؛ حضور در بین همکاران و دیده شدن تلاشهای آنان، انگیزه و تلاش آنان را چند برابر میکند و این انرژی متقابلاً به خود ما بازمیگردد.»
رییس سازمان حمل و نقل شهرداری یزد با اشاره به اهمیت ویژه فرودگاه به عنوان یکی از دروازههای ورودبه شهر جهانی یزد، افزود: «فرودگاه اولین مکانی است که گردشگران داخلی و خارجی و همچنین افرادی که برای امور تجاری، صنعتی و معدنی به یزد سفر میکنند، با آن مواجه میشوند. به همین دلیل، توجه به کیفیت خدمات در این پایانه از اهمیت بالایی برخوردار است.»
وی با تقدیر از رانندگان تاکسیهای فرودگاه که به «سفیران فرهنگی شهر» ملقب شدهاند، خاطرنشان کرد: «توجه به این رانندگان از اولویتهای کاری ما است و تمام تلاش خود را به کار گرفتهایم تا به همراه این تلاشگران، تامین رفاهی را برای آنان فراهم کنیم.»
گفتنی است در این بازدید یکساعته، نقطهنظرات و پیشنهادهای رانندگان مستقر در فرودگاه برای بهبود کیفیت خدمات به مسافران، شنیده شد و برای تسریع در اجرای برخی از این پیشنهادها، دستورهای لازم به معاونان داده شد.

More Stories
یکسوم تجارت خارجی ایران با امارات انجام میشود
بندرخشک پیشگامان، ایدهای ارزشمند با ظرفیتسازی مردمی است
یزد، پیشگام سرمایهگذاری بخش خصوصی در چابهار